Verbeteren door samenwerking en herhaling
Service management is mijn vakgebied omdat ik het een uitdaging vind om een reeks van activiteiten uit diverse specialismen samen te laten komen in een dienstverlening die beantwoord aan de vraag van een klant. Niet voorschrijvend, maar vanuit diverse best practices mensen en organisaties helpen bij het vormgeven en verbeteren van hun dienstverlening. Mijn positieve instelling helpt mij om oplossingen te vinden bij de uitvoering van de dienstverlening en bezwaren tegen veranderingen in de manier van werken resultaatgericht aan te kunnen pakken. Daarbij vind ik het prettig om de verbeteringen in de dienstverlening snel zichtbaar te maken door resultaten te behalen in kortlopende trajecten. De Agile aanpak spreekt mij daarbij aan en heb ik inmiddels toe kunnen passen.Het begeleiden en opleiden van mensen en organisaties is een belangrijke schakel in het behalen van de benodigde kwaliteit in de producten die een organisatie levert. Ik beschouw mijzelf als een richtinggevende inspirator die mensen en organisaties helpt in het optimaliseren van hun doelen. Werken met mensen geeft mij energie, energie dat ik weer gebruik om mensen te motiveren in hun werk en in hun doen en laten.